مطب هروی

دندانپزشکی هروی در شمال تهران

اورژانس دندان پزشکی

دندانپزشکی هروی در شمال تهران مکانی برای زیبایی لبخند شما به همراه زیبایی پوست و مو

اگر به دنبال دندانپزشکی شبانه روزی در منطقه شمال و شرق تهران و محله هروی هستید که خدمات باکیفیت، ساعات کاری مناسب و قیمت منصفانه ارائه دهد، به مطب هروی مراجعه کنید.

این مطب واقع در میدان هروی، خیابان پناهی نیا، استاد حسن بنا، خیابان امیر کیانوش، نبش کوچه باهنر، ساختمان پزشکان نیکان، طبقه دوم، واحد 5 می باشد که با ماشین یا وسایل نقلیه عمومی به راحتی قابل دسترسی است.

در 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل و اعیاد می توانید از ساعت 6 ظهر به بعد به ما مراجعه کنید. در دندانپزشکی شبانه روزی هروی، چه نیاز به معاینه معمولی، پر کردن، درمان ریشه، ایمپلنت داشته باشید یا یک عمل زیبایی، ما راه حل مناسبی برای شما داریم. ما از آخرین تکنولوژی و تجهیزات برای اطمینان از راحتی و رضایت شما استفاده می کنیم.

اما این همه ماجرا نیست. در مطب دندانپزشکی هروی علاوه بر خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی، خدمات زیبایی پوست و مو  نیز تحت نظر پزشک ارائه می شود. شما می توانید از انجام انواع روش های درمانی مانند فیشال، لایه برداری،مزوتراپی، لیفت با نخ، فیلر و بوتاکس، لیزر موهای زائد و غیره لذت ببرید. کارشناسان زیبایی ما به شما کمک خواهند کرد تا به ظاهر دلخواه خود برسید و به پوست خود اطمینان داشته باشید.

برای رزرو نوبت دندانپزشکان هروی می توانید با شماره تلفن ☎️02126147921 یا 09305508490 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات  ما به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید. مشتاقانه منتظر حضور شما درمطب هروی هستیم، لبخند و زیبایی شما اولویت ماست.

دندانپزشکی شبانه روزی در شمال تهران-دندانپزشکی شبانه روزی در هروی-دندانپزشکی هروی در شمال تهران-کلینیک دندانپزشکی هروی-دندانپزشکی هروی-دندانپزشکی پاسداران

پیمایش به بالا